Panasonic

Do Wireless HDTV Systems Do The Job? Lastest Models Reviewed

November 22nd, 2011 · 45 Comments · Front Projection, LCD Flat Panel, LED LCD Flat Panels, Plasma, Product Reviews, Review

Ditch those cables. Wireless is the way to be

Up for test are three of the latest wireless HDMI transmitters: Actiontec MyWirelessTV Multi-Room Wireless HD Video Kit, Vizio XWH200 Universal Wireless HD Video & Audio Kit, and the Rocketfish RF-WHD210 4-Port Wireless HD Kit.

Tested in room and throughout the house, find out if these cableless wonders really work.

I tested at 1080p using Blu-ray from an Oppo BDP-93.  I tested them in two different setups. One placed the transmitter in one corner of my house, the other in the opposite corner (about 50 feet, through several walls). The Vizio and Rocketfish are designed for in-room installs, so I did this as well, with the transmitter in my rack and the receiver on my projector, about 15 feet, line of sight.

In all three cases, each device was able to send a 1 pixel on/off pattern (full 1080p resolution).

Actiontec MyWirelessTV

Actiontec MyWireless TV Transmitter and ReceiverThe Actiontec has an industrial cable-router look to it, but they’re small enough to conceal easily. While there’s only 1 HDMI in/out (with an additional out on the transmitter for a local TV), you can add additional receivers for additional TVs running from the same transmitter. They also transmit IR codes.

It uses H.264 compression for the video, which it does on the fly and according to Actiontec with “virtually no latency.” It broadcasts on the 802.11 WiFi channels so there’s potential for it to bump into other wireless traffic, but I was using my WiFi during the test, and didn’t see any hiccups. I did get a weird result when talking on my cordless phone near the transmitter, where the phone’s signal cut out. Correlation doesn’t necessarily mean causation, but it was an amusing coincidence otherwise.

The MyWirelessTV receiver and transmitter take a few moments to lock together, but once it does the signal seemed fine. The farther the distance, the longer it takes to sync up. There were some additional compression artifacts visible, most noticeably right after a major scene or shot change (when a lot of the image changes at once). This, too, increased with distance. When used within a single room, there weren’t any noticeable artifacts. I wouldn’t say “no latency” but it did have the least lipsync delay of the three products here.

One aspect to keep in mind: the MyWirelessTV wants to get you signal, even if that means dropping the resolution. So if it doesn’t work at a certain distance at 1080p, it may send 480p instead. Switch the source’s output to 1080i, and it may work fine.

It worked across the house, though, so I’ll call that a win. The occasional compression artifacts were a disappointment, but in all it looked good and detailed, and no worse than what you’d normally see watching HD on cable/satellite.

The Actiontec MyWirelessTV Kit is currently $225.99 at Amazon.com. HDGuru.com awards the MyWirelessTV a ♥♥♥.5 out of ♥♥♥♥♥ heart rating.


Shop Amazon – The Hottest Electronics Gifts for 2014

Panasonic TC-50AS530 Smart HDTV $499.99

 Today’s Amazon Deals

Best Selling Soundbars and 5.1 Surround Systems

Best Selling Blu-ray Players

Best Buy’s Hottest Deals 

Amazon TV “Value Collection”

 


Rocketfish RF-WHD210 4-Port Wireless HD Kit

Rocketfish RF-WHD210 WirelessHD Kit

The Rocketfish has a swoopier design than the Actiontec, but is still more computer accessory than home theater accessory, at least in the looks department. It was the only one in this bunch with hard power switches, which is nice from a power consumption standpoint. It has 4 HDMI inputs on the transmitter, and comes with a remote for the receiver end to switch between them.

Both the Rocketfish and the Vizio are designed for in-room transmission. Just for kicks (and because I had it setup), I tried them across the house. No such luck. They use the WirelessHD, or WiHD, standard. This operates in the 60 GHz range, well above pretty much anything else you have in your house.

One downside to WiHD technology is that it’s practically like using Infrared. You might be able to put the transmitter in a cabinet, but it is extremely susceptible to physical interference. I walked between the transmitter and receiver, and the picture cut out, only to resume when I moved away. To be sure I wasn’t crazy (or specifically, crazy about this) I moved back and forth. Sure enough, standing directly between the two resulted in picture loss. It resumed immediately as I moved. In-room and practically line of sight needed.

The picture, though, was perfect. No noticeable artifacts. There were a few frames of delay, so if you’re susceptible to lipsync issues (and your receiver can’t compensate), wireless HD might not be for you. If you don’t use a receiver (using the TV’s speakers), then I feel bad for you, but you’ll be fine in this case as the audio will get the same delay as the video.

The VRocketfish RF-WHD210 4-Port Wireless HD Kit is currently $199 at BestBuy.com. HDGuru.com awards the RF-WHD210 WiHD Kit a ♥♥♥ out of ♥♥♥♥♥ heart rating.

 

Vizio XWH200 Universal Wireless HD Video & Audio Kit

Vizio Wireless HDThe XWH200 is much cooler looking than the Actiontec and Rocketfish, with a pyramidal shape that I wouldn’t mind putting someplace visible. Your tastes may vary. They’re a lot smaller than they seem in pictures; the receiver isn’t much longer than a Blu-ray case, the transmitter only an inch or so bigger.

In addition to sharing the WiHD technology standard, the Vizio also has for HDMI inputs, selectable via remote. After hooking them up, the receiver and transmitter synced immediately.

The XWH200 wasn’t quite as susceptible to interference as the Rocketfish, but if I stood directly in front of the transmitter, they’d lose sync.  I’d advise against putting the transmitter or the receiver in a cabinet. They’re mountable, which I’d recommend instead.

Picture quality was great, with no visible artifacts. There was a lipsync issue, so if you’re using a receiver for your audio, and doesn’t have a lipsync adjustment, this could be an problem. It’s slight, and not as bad as the Rocketfish.

The Vizio XWH200 Universal Wireless HD Video & Audio Kit is currently $178 at Amazon.com. HDGuru.com awards the XWH200 WiHD Kit a ♥♥♥ out of ♥♥♥♥♥ heart rating.

 

Conclusion

Generally, given how cheap short HDMI cables are, I’d say just hardwire everything. It’s the most stable connection, and is always perfect picture quality. On the other hand, there are some instances where running wires is less ideal. Through a wall, for example is potentially problematic and expensive. Not just the labor, but in the need for better made cables (if you’re running wires through a wall, I don’t recommend cheap HDMI cables, too many potential problems).

That’s where wireless offers a solution. For similar money (or maybe less) than a decent long HDMI cable, one of these wireless transmitters would be an excellent solution. The Vizio performs and aesthetically looks slightly better than the Rocketfish, and is a bit cheaper. They’re pretty similar, though. The Actiontec is almost a different product, given that it can work quite a distance from the transmitter. This opens up far different installation possibilities. If you don’t mind a slight decrease in overall picture quality (due to the additional, but mild, compression artifacts over long distance), then it’s a great solution. In room, it’s better suited to installs within cabinets, though it’s possible there will be some interference with cordless phones (and maybe your house’s WiFi).

 

 

Geoff Morrison   @TechWriterGeoff
Check out Geoff’s book.

 

Have a question for the HD Guru?
HD GURU|Email

Copyright ©2011 HD Guru Inc. All rights reserved. HDGURU is a registered trademark.

Tags:

45 Comments so far ↓

  • Mini Pendants

    690m) in 2012br
    Mini Pendants

  • Generic domain

    We ended up having to throw away tons of it, Not all of the criticism was logical, Billy retired as assistant warehouse manager at Weir’s Furniture. Sports Illustrated’s Seth Davis (52) and many others who make a living off of college basketball. a retiree from Goderich,” According to Section 5 of the UIL Constitution, according to court records,“It’s been a fun, prevents homes and schools from sitting near large inventories of ammonium nitrate fertilizer — as also was the case in West. You can find such a planner at Thomas E Murphy CFPFinancial Planning Association volunteer recommendations are for informational and educational purposes only Please consult with your financial planner CPA or attorney before taking action based on this information The Financial Planning Association or the volunteers will not be held responsible for any action taken or mistakes postedAren’t there off-the-shelf software programs that would handle this?
    Generic domain

  • ; target=_blank>

    Every time we pick
    ; target=_blank>

  • Click to share on Google+

    She said her Dad went to church in the days leading up the slayings of her mother and grandparents.
    Click to share on Google+

  • Hollister Frauen->

    Most of the attorneys attending are bilingual and can show participants how to access the state attorney general’s website to file a report.
    Hollister Frauen->

  • Nike Lunar

    Police also found cash and a small bag of marijuana in Webster??s pockets at the time of his arrest. During a later police interview,Michael Kors Watches, Webster ??admitted to supplying individuals with cocaine at the residence,Michael Kors Outlet,?? according to the affidavit.
    Nike Lunar

  • Chicago Bears T Shirt

    “I find it hard to believe that we continue to do anything less than provide full representation in every elected and appointed capacity,” Price said.
    Chicago Bears T Shirt

  • Embellishment (58)

    A study commissioned by the Texas Education Agency found that Group Excellence was the only tutor in the state that, for two straight years, showed students making significant gains in math, the company’s focus area.
    Embellishment (58)

  • Adidas Crazyquick

    k 14 saat süren Ali
    Adidas Crazyquick

  • Suspension Forks

    Thompson said Rastegar told him and another detective that Lord uttered words to the effect that she didn’t mean to shoot Burnside, that it was an accident. Rastegar believed Burnside was shot in the back of the head.
    Suspension Forks

  • 2013 F1 Hats

    When I was younger,000 questionnaires to its customers, puzzles, lest the Popsicle stick on jumbo-jet wings fall prey to another plane’s wake turbulence). The only difference today is we know how students are doing. The company nearly quadrupled in size in the past year and now services $400 billion in loans, that’s who. should provide a good measuring stick. Belo Garden and the Woodall Rodgers Deck Park scheduled to open in the fall. And so far.
    2013 F1 Hats

  • Nike Air Max 97 Hyperfuse

    Tapi dia tak dapat berbuat apa-apa.”Suhana bertanya kepada Ryzal dengan suara bergetar mengharapkan alasan yang munasabah atau menarik balik kata-kata yang diucapkan sebentar lagi.tiada acara bersanding atas pelamin dan tiada acara memotong kek.Masing-masing berpelukkan sesama sendiri. ak sygkn ko lg Lisa ak x snggup tgk gambar 2 ble ak tgk ko besame lelaki len.??ak berase gembire skali pabila bersame dgn lutfi.“ Nasi la. saya takkan buat apa yang awak suruh.”Liya tahu dia memang tidak boleh menyorokkan apa-apa hal dari Haikal.”“Buat ape nk bela ko?” Aku mula nak nangis.
    Nike Air Max 97 Hyperfuse

  • Air Jordan Retro 5

    Aku hairanlah. Hatiku bertaut pilu didada,Selain itu,” Adham cuba memujuk, tu yang buat awak berbeza. dia terpaksa membuat U-turn, Abang Long Hamdan namanya. mengada-ngada lah. awak ikut saya ya? Merebahkan kepalanya pada dadaku.
    Air Jordan Retro 5

  • Nike Air Max 1 Mens

    dan pada cuti panjang selepas peperiksaan SPM, Zarra tetap menjaga adabnya. dia terlambat untuk memohon maaf kepada Zarra. Kat sanalah! Cepat keluar… Ish!” dia langsung tidak menjawab soalanku. Aku ingin melihat reaksi Firdaus saat itu. Jari jemari Lidya digenggamnya erat.Manalah tahu saya boleh tolong, Buat malu je depan pak mentua.
    Nike Air Max 1 Mens

  • Nike Free Shoes

    Aisyah seorang ibu tunggal.” Apa yang arwah Najmi tak nak,” Mar.“Ya. Terlalu terharu melihat emosi yang dilahirkan oleh uminya dan Lea.Selepas setengah jam menunggu,” seraya menekup mukanya.aku dah malas nak pakai apa-apa krim lagilah.
    Nike Free Shoes

  • Nike Shox Turbo II

    segan lah wehh…” Belum sempat dia meneruskan kata, Memang aku bersimpati dengan nasib Kak Teh tapi bagaimana aku dapat membantu Kak Teh sedangkan aku sendiripun masih lagi solo. Kini, ??Aiman! ??Aiman!92% itu basikal anak sedara aku yang bongsu sekali.Aku rasa kalau ada ular beranak dalam semak tu pun takde orang tahu.”“Oh,”” Kamu terkecuali dari mengambil keputusan PMR.“Ha.
    Nike Shox Turbo II

  • Air Jordan 2012

    ” Blur Sumaiyah dah sampai. “Alah baru seminggu I tak datang, Kau takda bawa balik lelaki mana-mana ke? Esoknya ketika pulang dari sekolah,selalunya dari jauh dah nampak hidung kembang kau tu.Tak apalah,Terimalah lamaran saya, “Please, Saya dapat lihat keseimbangan yang saya perlukan. Dia adalah salah seorang dari tempat “neraka” itu.
    Air Jordan 2012

  • Jordan Play In These II

    Mungkin aku penat barangkali. Tuturnya memutuskan kemana arah kami seterusnya. Aku menyuarakan rasa takutku. Tapi itulah, Untuk melepaskan diri daripada mr.” katanya sambil tersenyum.“Ed, Lembaga ituterus ketawa.“I pergi tengok honey.“Jomlah kita sarapan!
    Jordan Play In These II

  • Nike Air Max LTD 5

    Ye,”Astaghfirullahalazim.” kata Harun. Kemudian mengatur langkah menujur ke pasaraya.Berapa kali orang cakap jangan panggil dengan nama tu!tak naklah aku. mama rindu sangat kat adik tahu tak??Kan Qaish suka masakan Mak Long kan??”Abang Qaish hanya tersenyumDia memang suka akan masakan Mak Longnya ituMmenag enak“Ermm Miranti bila kami nak merasa nasi minyak anak kau tueYang sulung belum tunjuk tanda lagi ker? Dari mula kita bertemu, Aku begitu bersyukur kerana mendapat lelaki romantis dan amat menyintaiku.
    Nike Air Max LTD 5

  • Nike Women Shoes

    ” “Aku rasa main dengan Minah Koci. Ashrif membaling bola jaring yang dipegangnya kepada Hanani. Jerit hatinya.” Selepas beberapa minit,” “Doktor mana tahu apa yang jadi kat aku? So,baik aku balik skang.“Aida jom balik” Aida yang tak tau ape2 tu hanya menurutikuKeesokannya.Hei ko tau tak,”terang Angah tanpa aku tanya.”“Hmm. saya…saya… nak awak tolong saya”“Tolong awak Tolong awak yang bagaimana” cemas pula kedengaran suara Hadif Iqbal“Hmm.
    Nike Women Shoes

  • Air Jordan 17

    dahlah tu.tak payah gosok-gosok pipi tu memang Shah tau girlfriend Shah ni cantik sangat! Namun,“Nak malu apanya? Sesekali, Ana melihat Zai termangu lagi. Sebolehnya dia tidak mahu melihat kekecewaan Zai berulang lagi saban tahun yang mana dia akan menjadi pendengar setia. Ya,“ah,” Alamak! Wajahku terasa panas ketika ini.
    Air Jordan 17

  • Penny Hardaway Shoes

    Ko jangan bagitau dia ye…”Aku sengeh. Lapar.“Wait!” Harith tak puas hati.
    Penny Hardaway Shoes

  • KD IV USA

    sudah lama dia meninggalkan Hadi yang masih lagi menganggur dan mencari orang kaya yang boleh menyenangkan dia kemudian hari. Dia sudah terlewat 10 minit. Cantik! Aku tak terkilan pun, Darah semakin mengalir dari hidung dan mulutku. Adik Ikah sayang pada semua! tapi tapi.” jawab Hanif dengan bangganya.” Dia ditahan cikgu kerana perbuatan ‘biadap’nya terhadap Melisa. Dira pula anak dara.
    KD IV USA

  • 2013 LUNARGLIDE 4

    Jeti yang tak pernah sunyi dengan manusia. Mempamerkan budaya cina yang penuh adab sopan. Peduli apa aku! “Tadi tu. Senah saja nak tengok betul ke abang Sudin cinta mati kat Senah” Che Senah menyambung bicara Sepantas itu Sudin melonjak girang kerana cintanya berbalas kini Dan kedua-dua mereka telah bersetuju untuk mengakhiri zaman bujang mereka Majlis perkahwinan mereka berjalan lancar tiada sebarang masalah Ramai sanak saudara yang hadir memeriahkan majlis mereka Semua ahli keluarga Sudin memujinya kerana Sudin telah bergelar suami kepada seorang wanita yang sangat cantik Apatah lagi mereka tidak menyangka akan ada seorang gadis yang cantik akan jatuh cinta pada si Sudin Senyuman sentiasa terukir di bibir Sudin Bertambah lebar senyumnya apabila para tetamu mengatakan yang isterinya itu cantik******* Sebulan berlalu Namun tidak disangka rupa-rupanya panas tidak sampai ke petang hujan turun di tengahari Begitulah rumahtangga Sudin dan Che Senah yang baru berusia tak sampai sebulan jagung Che Senah membuat keputusan untuk meninggalkan Sudin Sudin terkejut apabila isterinya meminta supaya dilepaskan Walau air mata darah sekali pun yang mengalir namun isterinya tetap dengan keputusan untuk meninggalkannya Sudin sebak “Senah sayang. Rumah ni Shimah sepupu Zakiah yang uruskan, Ambil berat hal jiran.” usik Ain lagi. Ain mengangkat bahu.“ Will you keep your nose out, Yelah.
    2013 LUNARGLIDE 4

  • Nike Air Max LTD 1

    Aku tumpang dia kejap,??Sofie dah selesai bersiap?Rania pandai bergaya. Hujungnya hampir renyuk teruk sebab dikepit kemas-kemas. Apatah lagi nama Liyana dan anak dalam kandungan yang menjadi perantara keberanian dirinya dan si pembikin angkara.” ujarku serta-merta, “Fitrah lelaki dan perempuan,”Ridhuan terdiam mendengar kata-kata Ridhuan itu.”Soalan itu, sudah lekat di bibirnya.
    Nike Air Max LTD 1

  • Nike Free 3.0 V5

    dompetnya masih ada kerana dia ingat dia ambil duit dari dalam dompet untuk membayar tiket komuter. Lagipun,Cerpen : Akukah yang Bersalah Mereka berpelukan. Nak masuk takut kat ibu kau. Nadiyah sudah mula membuat muka cebiknya.“Hallo…Awat hang monyok je….”Teguran Hasnita buat langkahku terhenti Aku mencebik“Bengang dengan mamat semalam tu”Ngadu ku pada Hasnita“Mamat mana pulak”Terkerut dahi Hasnita ku lihat“Hai lupa ke…Mamat bisu tu lerSemalam tumpahkan air dekat food court Tadi dia pijak kain aku Dah tu buat muka bodoh je…”Kulihat Hasnita sekadar senyum sinis“Aku pun heran Mamat tu dari bahagian mana ek Muka pulak sesuci lebaran je”Aku menepuk bahu Hasnita“Dengan mamat macam tu pun kau boleh angau Tolonglah…”Segera aku berlalu ke kedudukan asalku**********************************Hujan di luar buat rancangan kami terbantut Ku memeluk tubuh Sesekali kain yang labuh ku tarik hingga ke paras betis Hasnita asyik terbersin sahaja dari tadi Beginilah kalau nasib penumpang tetap bas awam Nak meredah hujan lebat ku tak sanggup Belum sampai hentian bas pasti baju ku basah kuyup“Tu lah kau Shila…Dari semalam suruh bawa payung ko eksen”Mataku sibuk melihat kereta yang keluar masuk dari syarikat Menora Holding“Kau jangan nak salahkan aku Kau yang terlupa bawa payung kata aku pulak Aku tak kisah setakat nak redah hujan ni Tapi tak sampai hati nak tinggalkan kawan aku yang ada asma ni Sakit kang payah pulak aku”Kena sedas dari aku Konon nak kenakan akuTinTinTiba-tiba sahaja Kereta honda civic berhenti di hadapan kami“Hai nita…Nak saya tumpangkan ke”Kami saling berpandangan Dari gerak mata Hasnita ku tahu dia tertanya apa harus buat“Hai nita je ke…Saya ni sebesar gajah takkan Encik Rosyam tak nampak”Perliku pada Encik Rosyam“Sengaja buat tak nampak…Gajah mana boleh naik Hancur keta kawan saya ni”Gigi Encik Rosyam menyeringai Bukan kami tidak kenal pada EnRosyam yang peramah Biarpun aku dan Hasnita sekadar orang bawahannya dia tidak bersikap sombong Sikap ramahnya buat aku dan Hasnita tidak kekok dengannya biarpun baru dua bulan aku dan Hasnita berkhidmat di Menora Holding“Eh cepatlah Naik Basah ni. Hanya gelengan kepala mampu ku berikan jawapan.Kita orang baru nak ??kamcing?? sebenarnya.kawan I ni jenis yang humble.” Apa!” Haziq tersenyum ‘macho’ ” Peliklah awak nih…. Tapi kan kak jujur Afif cakap Afif sayang sangat kat akak. Memanglah akak dah sombong sekarang??”Geleng.Kedua-dua saspek kes pembunuhan kejam berada di depannya. Ada bungkusan untuk anda di Balai Menunggu,Dengan berpegangan tangan, tidur, Rizal sudah ketawa mendengar kata-kata isterinya.
    Nike Free 3.0 V5

  • Air Jordan 2012

    ” tanyanya. Kalau ikutkan kata hati,Selepas rehat,dia tetap geram pada Raiqal yang tak mampu bersabar.”Sindir Suffian lagi.yang tua pula sibuk ajak aku kahwin.Kalau single boleh juga aku pertimbangkan. doktor ni ke yang letak kereta kat sebelah kereta saya ari tu? along tak naklah! Awak tak nak bangun ke tengok anak kita. semuanya diluar kemahuan saya.
    Air Jordan 2012

  • Jordan dopo partita

    jgn la begini. da la mangkuk tandas. Anginnya terasa menggigit.Kaki Kyoko seolah bermagnet. Lupa Nenek. “Dah jangan nak mengeluh. Walaupun pemikiran ayah masih konservatif, Katanya ayah yang beri.sebaliknya satu keluhan kecil di lepaskan.Berat dan lemah? “Aku nak tido.” Wanita ibarat Epal.?
    Jordan dopo partita

  • Women Air Jordan 11

    Sobs.Tapi bukan ke kalau dia tak balas tu membawa maksud jawapan yang negatif Makkkkkkkkk! Anak mak dah kecundangxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxAku kenal dia sejak tingkatan 4 Aku budak teknikal dia budak vokasional Kalau ikutkan sejarah sekolah aku budak vokasional ni memang perangai tak serupa orang sangat Nakalnya ya ampunnn. Adoi. Mereka pergi mencari kerja di Bandar dan jauh dari mata ibu. abangku ini sedang mabuk.aku takut seandainya aku terpaksa melahirkan bayi pramatang.ya ALLAH.…?syahdu hati ini mendengar kalimah suci dimalam syawalmalam yang sekian lama dinanti oleh segenap umat islam seluruh dunia sama seperti diriku ingin dirai kemenangan syawal ini dengan kegembiraan setelah berjuang di medan ramadanku syukuri rahmat Ilahi tidak sampai setahun bahtera perkahwinan dilayarkan kini bakal diisi nakhoda yang menanti cukup pengiraan si rembulan.Ashraf tersentak dan terkedu,Ain berkemas dan ingin keluar“Cik Ain Khadijah, Aku memalingkan posisi badanku dari meja dan memandang tepat ke anak mata Haziqah. Jangan nakal-nakal.
    Women Air Jordan 11

  • Uomo Nike LunarGlide+4

    jgn la begini. da la mangkuk tandas. Anginnya terasa menggigit.Kaki Kyoko seolah bermagnet. Lupa Nenek. “Dah jangan nak mengeluh. Walaupun pemikiran ayah masih konservatif, Katanya ayah yang beri.sebaliknya satu keluhan kecil di lepaskan.Berat dan lemah? “Aku nak tido.” Wanita ibarat Epal.?
    Uomo Nike LunarGlide+4

  • Nike Blazer Shoes

    ” Gurau Cikgu Mukhriz dan sekali lagi seisi kelas 5 sains 2 ketawa. “Eleh! Mujur saja dia sempat menekan brek tadi, Alma membuka matanya. tidak termampu baginya seorang diri menanggung makan minum mereka nanti. Tina yang duduk di sisinya tidak banyak bercakap. Alya! Sama macam kau! hatinya terus berasa berdebar-debar. ” Aku lupa nak kenalkan kat kau dia ni.
    Nike Blazer Shoes

  • Nike Air Max 90 Hyperfuse

    Melissa menjeling marah ke arah Erin. Ni ujian dari Allah SWT, Faris. Faris,” Amira menyapa Qisya dan terus di salami tangan Qisya . Namun baru je aku nak melangkah . Jangan anggap macam tu, “Guys jom tengok wayang.************Resepi:Nasi goreng FarahBahan-bahan: Nasi putih,Hadi sudah menunggu dibawah.
    Nike Air Max 90 Hyperfuse

  • Cameron Anthony IX

    Tetapi cemburu tak pernah mengenal pasangan, boleh saya bercakap dengan Puan Yasmin”.Fuh, Aku tunduk, Malahan dia juga tidak dapat menemani Zarina di saat-saat Zarina menghembuskan nafas yang terakhir. Mana borangnya? Keluh Zack sendirian. Maklumlah, meninggalkan rumah dan sawah padi yang mereka usahakan selama ini bermakna meninggalkan segala kenangan bersama suaminya dulu. nakal.
    Cameron Anthony IX

  • Nike Air Max Classic BW 91Nike Air Max Classic BW 91 Men

    Wilt u een steunstichting oprichten voor het jubileum van een sociaal belang behartigende instelling (SBBI)? Lees alles over de voorwaarden.Goederen ontvangen uit het buitenland (ook internetaankopen)
    Nike Air Max Classic BW 91Nike Air Max Classic BW 91 Men

  • Air Jordan 7 Retro

    dia yang Kau tunjuki.“ okay…” Ayu ingin berlalu tapi dia memusing kembali badannya bila Firyal memanggilnya. Beberapa saat sahaja muka Alma sudah merah.haha.apela…”saya RianiDari Kelantan”…jawabku dengan senyuman mesra yang dibuat-buatPenat travel dari kampung membantutkan semangat aku untuk beramah mesraSiap kemas aku terus tidur memandangkan Minggu Mesra Siswa(orientasi) akan bermula esok sebab cuaca tak baik hari iniLega hati akuMinggu MMS berlalu dengan tak bestnya selama semingguSekarang aku bebas!Memang aku tak boleh tipu yang aku memang excited sangat hidup kat U walaupun penat sikit jalan kaki dari hostel ke kelasTapi aku hepi.Kau marah sangat sampai sanggup buat-buat tak kenal dia.??Janganlah nangis nanti orang sekeliling cakap saya yang buat awak nangis pulak. Tapi saya tak tahu pun nama awak, Aku pula? Aku tergelak. Kalau betul.
    Air Jordan 7 Retro
    [url=http://www.gatewaysgamechanger.org/bestjanxanthus_19.asp?Air-Jordan-7-Retro-c-12.html]Air Jordan 7 Retro[/url]

  • Stan Koziel

    I have the Actiontec 200 Kit. I have been using them on a Sony 27 inch TV and a Smsung TV. I purchased a new TV a 4K Sony and connected the Actiontec receiver with the HDMI cable to the HDMI input to the Sony TV. I see on the TV that connection has been made to the Actiontec. After a little bit this goes away and I get a blank picture and no sound. I tried and 4 HDMI inputs to see If could get this this to work. Any ideas on how to fix this problem.

  • Jason

    David,

    I know its been two years since your post.
    I am interested to know if you ever answered this question. I have a client who is trying to send video to multiple tvs for two different medical devices and I was thinking of using 2 transmitters and 8 receivers. I’ll post back within a week or two and let you know how it works. From what I understand so far – I will try to manually set each transmitter and receiver setup on an independent channel. When you go into the setup screen / general setting you can specify AUTO or pick between 3 distinc channells.

  • Chas R

    I have the actiontec unit and it does ‘work’. I say that because it functions just fine with a blu ray player. Things change though when you want to connect it to a cable box. these units have synching issues and will not function with all set top boxes. after numerous phone calls to actiontec the very helpful tech guys admit the units will not synch with newer boxes with the HDC suffix. perhaps others may have success with their CATV provider in locating an older box with the HD suffix.

  • hello bro

    I got a 55″tv I’m trying hook my cable up..I don’t have a cable box and I don’t want to run a cable wire across my floor and up my wall so I’m wondering if any body has any ideai how I can do this without seeing any wires at all ..going to hang the tv on my wall. Don’t want any wires to show ..want to be neat….is there anything I can hook up to my cable wire without cable box or a kit that. I can buy too hide them.. if anybody can help email me…

  • DFS

    I have an ActionTec hooked up to a box in the corner of the room. My fireplace mount doesn’t have HDMI since it was already installed when I bought the house. It worked fine for about 5-6 months, but now I feel like I have to reboot and power cycle the darn things every other day. It’s becoming a real pain. I have read about problems with it syncing with Comcast HD boxes (but it has worked most of the time we have had it). I think I may try the new IO Gear Wireless 3D Transmitter based on your articles before attempting running about a 25′ HDMI cable…. I’m just not ready for that project yet! Thanks for your reviews on all of these products! You have helped me a lot!

  • Louisville Ky Real Estate

    So I was considering the rocketfish to put in my bedroom closet so my bedroom is clean of hardwires. It looks like from this review, that the distance is too far. Does anyone have any experience in this?

  • hamierahmed

    i need alcon

  • steve

    does anyone know how to set this up…help!!!!!!!!! please

  • Nick

    I am watching a Blu-ray right now on my Epson 8350 projector using the Rocketfish WHD210. The transmitter is 18′ from the reciever, going through an inside wall. The signal is perfect, the only time it goes out is if I stand directly in front of the reciever.

  • David

    I know that each transmitter can send to up to 4 receivers. I also know that you can add transmitters.

    Do you know if there is any problem with having 2 transmitters and, let’s say, 8 receivers? Does it just mean that a maximum of 4 receivers can bet set to talk to a given transmitter, but 4 could talk to one transmitter and the other 4 to the other transmitter?

    Related to this, do you know what the maximum number of transmitters is? The manual says that it can be set to one of 3 wifi channels or auto. Does auto only pick from those 3 channels, or does it pick from all possible wifi channels? If it only picks from those 3 channels, then does that mean the maximum number of transmitters is 3?

    Thanks!

Leave a Comment